fbpx


Wymiany oraz Zwroty

Wymiany oraz Zwroty

Co zrobić gdy zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań lub jest produktem który ma niewystarczającą pojemność. W naszym sklepie od momentu otrzymania przesyłki masz 30 dni na podjęcie decyzji o wymianie lub zwrocie produktu.

Jakie możliwości są dostępne?

1. Produkt możemy wymienić na inny (pojemność) lub towar. Warunkiem koniecznym wymiany jest oryginalne opakowanie produktu. Wysyłasz nam produkt a my po uzgodnieniu z Tobą wymieniamy go na inny.

2. Odeślesz nam towar, a my zwrócimy Ci pieniądze. Na odesłanie oryginalnie zapakowanego towaru masz 30 dni od dnia dostawy. Dołącz do odsyłanego produktu dokument zakupu.

Jak to zrobić?

Wystarczy wypełnić formularz zwrotu, który jest częścią dokumentu dostawy. Za jego pośrednictwem informujesz nas, który towar zwracasz i czy chcesz wymienić towar, czy też żądasz zwrotu zapłaconej kwoty.

W przypadku wymiany produktu na inną pojemność podaj jego pojemność. W przypadku wymiany na inny towar podaj nazwę, produktu. Skontaktujemy się z Tobą i ustalimy formę, sposób i termin wymiany.

Jeśli produkt jest tylko do zwrotu (bez wymiany), na formularzu wymiany/reklamacji podaj numer konta, na które mamy przesłać zwracane pieniądze.

Przesyłkę z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dokumentem potwierdzającym zakup np. paragon wyślij na adres podany w dolnej części listu przewozowego.

Tomasz Wańczyk Hurtownia Fryzjerska „FRYZ TOM”

Męcina 880,
34-654 Męcina

NIP: 7343269975

Jeśli masz możliwość skan formularza wymiany prześlij nam na adres mailowy: sklep@fryztom.pl

Co będzie się dalej działo?

Dostarczenie Twojej przesyłki do nas może potrwać kilka dni. Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie zajmiemy się Twoim zwrotem.

Jeśli towar, na który ma być wymieniony zwracany przez Ciebie produkt mamy w magazynie, nową paczkę wysyłamy w ciągu 5 dni roboczych.

Jednak może się zdarzyć, że nie będziemy mieli oczekiwanego produktu na stanie magazynowym.

W takim przypadku musimy poczekać na dostawę towaru do magazynu – towar powinien dotrzeć do magazynu w ciągu 3 tygodni. Jeżeli przesyłka z wymianą produktu nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych i nie chcesz już dłużej czekać aż zasoby magazynowe zostaną uzupełnione, prosimy o skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 606 993 732 lub za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na sklep@fryztom.pl i uzgodnienie dalszego przebiegu wymiany.

Jak wygląda kwestia płatności w przypadku wymiany lub zwrotu produktu?

Decydując się na wymianę produktu musisz pokryć koszty dostawy jedynie do firmy Tomasz Wańczyk Hurtownia Fryzjerska „FRYZ TOM” Męcina 880, 34-654 Męcina, natomiast My pokryjemy koszty odesłania paczki z wymianionym produktem do Ciebie.